Regulamin sklepu.

1. Sklep internetowy firmy DAWKLIM, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem http://www.dawklim.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
  2. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym http://www.dawklim.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto).
  3. Przed złożeniem zamówienia wymagane jest sprawdzenie dostępności towaru, aktualnej ceny i terminu realizacji zamówienia.
  4. Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, ma jedynie charakter informacyjny.

PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

5. Podany przez użytkownika adres e-mail jak i telefon może zostać wykorzystany do realizacji składanych zamówień.
  6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia, udostępnionego przez DAWKLIM na stronach sklepu internetowego.
  7. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, DAWKLIM zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
  8. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
  9. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.
  10. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.
  11 Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę. W określonych przypadkach, o ile dopuszcza je firma DAWKLIM, opłata za dostawę zamówionych towarów może być przerzucona na firmę DAWKLIM.

GWARANCJE I REKLAMACJE

12. Towary oferowane w sklepie internetowym http://www.dawklim.pl są objęte gwarancją producenta i dostarczane z odpowiednimi kartami gwarancyjnymi.
  13. W przypadku reklamacji należy kontaktować się z Dawklim lub z odpowiednim serwisem, o ile jego adres został podany na karcie gwarancyjnej. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest karta gwarancyjna, którą Klient otrzymuje wraz z zamówionym towarem.
  14. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia.

Składanie zamówienia

1. Zamówienia można składać poprzez:

- formularz zamówieniowy (koszyk) w sklepie internetowym, (24h)
  - e-mailem na adres: biuro@dawklim.pl, (24h)
  - telefonicznie pod nr (22) 614 00 49, 792-830-920 (pon.- pt. od 8.00 do 17.00)

2. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13.00, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego.

3. Każde złożone zamówienie potwierdzane jest w ciągu 24 godzin przez pracownika sklepu telefonicznie, pocztą elektroniczną. Pracownik weryfikuje telefonicznie dane osobowe Klienta i potwierdza fakt złożenia zamówienia, koszt i termin dostawy. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia Dawklim zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego realizacji - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
  4. Dawklim zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach internetowych sklepu.
  5. Ceny towarów znajdujących się w sklepie klimero.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT

Sposoby zapłaty

Przelew na konto

· Po dokonaniu zamówienia należy przelać na konto sklepu kwotę równą sumie wartości zamawianego towaru i kosztów przesyłki. W tytule przelewu prosimy wpisywać numer zamówienia, który otrzymacie Państwo w e-mailu potwierdzającym. Wpłaty należy przelewać na konto:
  Alior Bank 69 2490 0005 0000 4000 3912 0257

· W momencie gdy płatność pojawi się na koncie nasz pracownik przekaże zamówienie do realizacji, o czym zostaniecie państwo poinformowani pocztą elektroniczną.

Płatność przy odbiorze

· Płatność przy odbiorze zamówionego produktu następuje bezpośrednio do rąk pracownika firmy spedycyjnej. Wartość pobrania nie może przekroczyć 10 000 zł Brutto.
  · Po złożeniu zamówienia nasz Pracownik skontaktuje się z Państwem i potwierdzi dane niezbędne do zrealizowania transakcji i kwotę, na którą opiewa zamówienie oraz termin dostawy. Po ustaleniu wszystkich szczegółów zamówienie zostanie przekazane do realizacji.
  · W przypadku braku możliwości kontaktu ze względu na błędny numer telefonu i nieprawidłowy adres e-mail zamówienie zostanie anulowane w ciągu 3 dni od daty zakupu.

Dostawa

Sposób dostawy

1. Dostawa odbywa się za pomocą firmy kurierskiej DPD Polska na wskazany w formularzu zamówienia adres dostawy.

2. Czas dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki. W przypadku opóźnień w dostawie odbiorca zostanie poinformowany telefonicznie o zaistniałej sytuacji.

3. Zamówienie do godziny 13 - wysyłka tego samego dnia.

4. W Warszawie istnieje możliwość odbioru osobistego niektórych produktów, po wcześniejszym złożeniu zamówienia i uzgodnieniu terminu odbioru.

5. W dniu nadania paczki zostanie Państwu przesłany numer przesyłki.

6. Paczki dostarczane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, późniejsze godziny doręczenia trzeba uzgadniać indywidualnie z firmą przewozową.

7. Nie gwarantujemy dostarczenia towaru na godzinę określoną przez klienta.

8. Jeżeli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem dostawy powinien zostawić awizo.

9. Firma kurierska będzie ponawiać próbę dostawy przez trzy kolejne dni robocze od daty pozostawienia awizo.

10. Na liście przewozowym oprócz adresu jest wpisany numer telefonu kontaktowego podany przy składaniu zamówienia co pozwala Kurierowi na ewentualny kontakt przed próbą doręczenia paczki. Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego z odbiorcą.

11. W przypadku wyboru przez Nabywcę formy płatności przelewem przed dostawą towaru, dostawa jest realizowana po wpłynięciu środków pieniężnych na konto sklepu, najpóźniej następnego dnia roboczego od daty zaksięgowania wpływu płatności.

12. Koszt transportu pokrywa klient.

13. Koszt dostawy jest podany indywidualnie dla każdego zamówienia i zależy od wagi towaru i wybranego sposobu płatności.

Odbiór towaru

1. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia paczek powyżej 20 kg dlatego przy cięższych przesyłkach proszę być przygotowanym na ich samodzielne wniesienie.

2. Po dostarczeniu przesyłki przez kuriera proszę w jego obecności sprawdzić stan przesyłki (kurier ma obowiązek czekać)

3. Podczas odbioru towaru proszę dokładnie sprawdzić czy opakowanie nie jest naruszone i czy jego stan nie budzi zastrzeżeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń proszę spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody, który będzie zawierał: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków. Jeżeli zauważycie Państwo uszkodzenie po odjeździe kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Jedynie poprawnie spisany protokół uszkodzenia umożliwi wymianę sprzętu na nowy lub uzyskanie odszkodowania. Protokół proszę przesłać niezwłocznie do siedziby sklepu Dawklim. Reklamacje w firmie kurierskiej mogą być zgłaszane w przeciągu 5 dni od daty doręczenia przesyłki, po tym terminie reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane.

W przypadku wykrycia uszkodzenia przesyłki możliwe są następujące sposoby postępowania:

· Odmowa przyjęcia przesyłki i spisanie w obecności Kuriera protokołu szkody. O uszkodzeniu proszę niezwłocznie powiadomić Dział Reklamacji Dawklim tel. 22 614 00 49 i przesłać na nasz adres kopię protokołu szkody i listu przewozowego. Po spełnieniu tych warunków zostanie do Państwa wysłany nowy towar.

· Przyjęcie towaru i skontaktowanie się z Działem Reklamacji firmy Dawklim (22 614 00 49). Następnie należy przesłać na nasz adres zdjęcia uszkodzonego towaru oraz protokołu uszkodzenia przesyłki, na postawie których nasz pracownik zaproponuje Państwu kwotę odpowiadającą obniżce wartości uszkodzonego towaru. W tym przypadku niezbędna będzie Państwa współpraca przy uzyskaniu odszkodowania z firmy kurierskiej, która będzie polegała na umożliwieniu rzeczoznawcy obejrzenia towaru i wyceny uszkodzenia. Po uzyskaniu odszkodowania zostanie Państwu przelana uzgodniona kwota.

· Przyjąć towar, skontaktować się ze sklepem i samodzielnie starać się o odszkodowanie w firmie kurierskiej. W tym celu Dział Reklamacji firmy Dawklim (022 614 00 49) prześle dokument zrzeczenia dochodzenia roszczeń przez sprzedającego odnośnie towaru na rzecz kupującego. Reklamacje należy zgłosić w przeciągu 30 dni od daty nadania przesyłki.

PRZYJĘCIE PRZESYŁKI BEZ ZASTRZEŻEŃ POWODUJE WYGAŚNIĘCIE ROSZCZEŃ Z TYTUŁU USZKODZENIA TOWARU.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

15. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).

Wyszukiwarka klimatyzatorów

Oblicz potrzebną moc klimatyzatora

Moc: kW

Super oferta

Kurtyna powietrzna Ferono FK150Z zimna

Cena: 1 055,00 PLN



Wycena oraz
wizja lokalna w cenie !

klimatyzatory LG, SINCLAIR, PANASONIC, TOSHIBA, typu split, kasetonowe, kanałowe, przenośne, ścienne, multi, montaż


© 2013 Dawklim : Wszelkie Prawa Zastrzeżone | Oprogramowanie sklepu KQS.store
Designed by: Pure Underground Studio